Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2009 12:11 - Любов ли бе да го опишеш
Автор: svetli3 Категория: Тя и той   
Прочетен: 824 Коментари: 2 Гласове:
3



От известно време почна да ми прави впечатление един факт от улиците на София- влюбените двойки. Много са, силни са- ако им обърнете внимание.

То любовта е хубаво нещо- и аз съм влюбена и е екстра. Но не това забелязвам толкова, колкото начина на израз на тази любов. Возя си се в трамвая оня ден и една двойка (около 20те някъде) се качва и застават пред мен. И се почва- 2 думи- целувка; 1 усмивка- целувка; завой-още една целувка. И така продължиха едно 15 мин. или поне докато аз слязох. И ми стана едно такова хубаво, само дето целувките ми дойдоха в малко повече.

Кога беше пак се возехме с моя любим в колата и сме застанали на светофара. От едно кафе излиза една друга двойка (около 30те бяха), бизнес облекло...и като се почнаха на средата на улицата- все едно не съществуваше нищо друго освен тях двамата.

Ама много са такива двойки...и да ви кажа честно приятно е да видиш любовта на другите. През моите очи любовта на тези двойки е една чиста, истинска и всеки път се усмихвам като видя нещо такова. И интересното е, че двойките са на най-различни години- от лудо влюбени тийнеджъри до дългогодишни съпрузи.  Приятно ми става, защото от всичките намусени хора с които се сблъскваме всеки ден, влюбените двойки са като дъх свеж въздух....само ако могат да намалят целувките в градският транспорт до минимум...




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. goby3 - :)
14.11.2009 12:17
Eй,какво ти пречат целувките?!
Не знаеш ли-влюбените не забелязват съществуването на света и това е прекрасно! ;)
цитирай
2. veronika123 - zdrasti :)
14.11.2009 12:23
Еха, най - накрая ЕДИН човек, който да не съди хората, че показват любовта си на обществените места. Де да можеше поне една малка част от консервативното ни общество да е като теб, повярвай - щях да съм на седемнайстото небе от щастие! Лошо ли е, че младите и не чак толкова младите се обичаме и искаме целият свят да разбере, че сме влюбени?Не, естествено, но винаги ще се намери някоя бабичка, която да ни смъмри, че не зачитаме морала... и дрън - дрън и дрън - дрън - дрън, ама дрън - дрън - дрън... пффффффф... гадост! Старото поколение - винаги ще се намери някой бастунясал пенсионер да ни се накара...
Ей, не си мислете, че не уважавам възрастните - не е така! Просто е много дразнещо някой да те следи под лупа и да те критикува за всичко, което правиш. :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031